1 Ekim 2009 Perşembe

Alt Lig Takımları Nasıl Adam Edilir ?


Adsl'in iki gün gitmesiyle beraber son kez FM 09 oynamaya karar verdim.Hedef belliydi aldığım ilk günden beri yapamadığımı yapıp Karsspor'u yüksek yerlere getirmek.Bu davada epey şeyler öğrendim bunları sizle paylaşmak istiyorum.Bu bilgiler 2010 için de işe yarayacaktır.

-Gereksiz oyuncuları direk takımdan atıp kontrat yükünü hafifletin.Oyuncular belli bi tazminat alıyor ama o toplam bütçeden kesildiği için bir problem yaratmıyor.Siz de artan bütçeyle futbolcu transfer edebilirsiniz.

-Gerekmediği sürece bonservissiz oyuncu almayın.Bu oyuncular beklenen performansı bi türlü gösteremiyor.Onlar yerine Anadolu takımlarında yedek bekleyen oyuncular çok daha işinize yarayacaktır.

-Asistanınızın alabilirsiniz dediği oyuncu ne kadar pahalı olursa olsun 0 tl lik teklif gönderin.Karşı takım yüzde 90 ihtimal kabul ediyor.Oyuncu da da şu ana kadar hiç problem çıkaran olmadı hatta komiktir kiralık gelmek istemeyen oyuncular transfer oldu ki bu bence oyunun bir hatası.

-Asla yaşlı oyuncu almayın 30 yaş ve üstü oyuncuların özellikleri ne kadar iyi olursa olsun hiç bir zaman özelliklerini yansıtamıyorlar.Ben her zaman yaptığım bu hatadan vazgeçip bütün oyuncularımı 20-25 yaş arasında aldım.Türkiye de özellikle Sivasspor ve Kayserispor'un gençleri çok iyi.

-Aslında sadece 3. lig için geçerli değil ama bu oyun da her zaman savunmayı ön planda tutun.Mesela benim takımımın ilk sene hücum sorunu vardı ama karşı takım da gol atamadığı için her maç berabere bitiyordu.36 maçın 15'i berabere bitti.Kalecim bir çok kez 300 ve üzeri dakika gol yemedi.
-Para kazanmak istiyorsanız kesinlikle hazırlık maçlarını büyük takımlara karşı kendi evinizde yapın.Ben ilk sene bu olayı fark edemesem de ikinci sene Wolfsburg gibi Dünya devleriyle maç yaptım.

Bu takımların bu davetleri kabul etmeleri çok zor oluyor ama deneye deneye elbet kabul eden bir takım bulunuyor.

Yaptığım 6 maç sonunda ilk sene kazandığım gişe hasılatının ve maç günü parasının 2 katını kazanmıştım.

Benden tavsiyeler şimdilik bu kadar aslında çok mucizevi şeyler değil ama yine de işinize yarayabilir.

1 yorum: