27 Ekim 2009 Salı

Adriano Gerçekleri

Adriano çok daha az para kazanıyor ama kesinlikle daha mutlu.''İnsanlar benim çılgın olduğumu ve bu kadar düşük bir ücrete nasıl oynadığımı düşünüyor ama buradaki mutluluğu hiçbişeye değişmem''

İtalya da çok güzel başlayan ve Dünya'nın zirvesine çıkmasına çok az kalan yıldız futbolcunun babası öldükten sonra bütün hikaye değişmişti.''Babam öldükten sonra depresyona girdim ve beni bi tek mutlu eden şey alkoldü.Önüme ne geldiyse içtim bira , şarap , viski durmaksızın hergün içtim.Her gece dışarı çıkıyordum ve eve çok geç geldiğim için uyumaya zaman kalmıyordu.Mancini tarafından zorla maçlara çıkartılıyordum çok sağlıksız bir olaydı ama profesyonel futbolcu olarak çıkmak zorundaydım.Masaj odasında uyutuluyordum ve gazetecilere kaslarımda zorlanma var deniyordu''

''Mourinho geldikten sonra benim problemimi fark etti ve beni Sao Paolo'ya kiralık gönderdi.Orada herşey düzelmişti.Annem ve çocukluk arkadaşlarım yanımdayken gerçekten kendimi daha iyi hissediyordum.Bütün sorunlarımdan arınmış olarak İtalya'ya döndüm ancak oradaki yanlızlık ve kimseyi kendime yakın hissedememden dolayı yeniden alkol almaya başladım.''

''En çok Mourinho için üzülüyordum çünkü o beni düzeltmek için uğraşmıştı ancak ben problemlerimi atlatamadım.Benden ümidi kesen yöneticilerle Mourinho'nun kavga ettiğini duymuştum keşke onun istediği gibi oynasaydım ama olmadı ben İtalya da yapamıyordum''

Sonraki hikayeyi hepimiz biliyoruz.Brezilya'ya maç için gitti ve bi daha dönmedi.Inter'le olan sözleşmesini fesh edip Flamengo'yla anlaştı.İlk başta da söylediğim gibi daha az bi paraya ama ailesi ve arkadaşlarıyla mutlu olmak için Brezilya'da kaldı.

Mourinho'nun onu geri kazanma çabası gerçekten Mourinho'nun boşuna Mourinho olmadığını gösteriyor.Adriano ise endüstüri haline gelen futbolun hala insanlar üzerine kurulu olduğunu gösteren bir örnek.Sonuç itibariyle milyon dolarlar yakınını kaybetmenin acısını azaltmıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder