22 Ekim 2009 Perşembe

Emre Tilev D-Smart Digiturk



Fenerbahçe bugün Steau'dan daha iyi oynayan ve 3 puanı hak eden taraftı.Bu kadar eksiğe rağmen bu 3 puan takım için gerçekten çok iyi oldu.Sheriff'in galibiyeti de Fenerbahçe'yi lider yaptı.Derbiden önce gayet güzel bir moral oldu.

Bu maç için maç hakkında yapılacak çok yorum olmasına rağmen herkes gibi bende D-Smart - Digiturk ve Emre Tilev kavgası hakkında yazmayı düşünüyorum.

Öncelikle Emre Tilev'in maçı anlatış tarzı gerçekten çok aptalca.Bu adamın i.q'sundan harbi şüphe ediyorum çünkü kimse bu kadar aptal aptal cümleler kuramaz.Zaten cümle de kuramıyor yüklemi ortaya atıyor özne nerede olduğunu bilmiyor sonunda zaten cümle bitmeden susuyor.Murat Kosova gibi adamların maç sunuşlarıyla büyüyen benim için bu adam resmen işkence ya bildiğin gerizekalı adamın teki.Bu blog da 3 ayımı doldurdum kimse için kötü bi laf yazmadım ama bu adam için yazarım Emre Tilev boş konuşan , cümle kurmayı bilmeyen , çocuk çocuk cümleler kuran yorumculukla alakası olmayan bir mal .Herşeyi geçtim Stava Bükreş ne ya biz kaç bin yıldır Steau diye okuyoruz Stava bükreş ne ?

D-Smart ve Aydın Doğan'ın antipatik olarak seyirci bekleme politikası bugün artık olabilecek en yüksek seviyeye çıktı.Evet Şampiyonlar ligini vermediler hadi o bi derece gıcık bi durum ama maçın ortasında eşşek gibi logo koymak üstüne 5 dakika da bir 30 saniyelik yayın kesmeler kime bu hareketler ya Digiturk ne kaybediyor bu maçtan anca siz antipatik olup insanları sinir edersiniz ki bu oldu zaten.

Hayır madem Digiturk de yayınlanmayacaktı sen ne diye her yere digiturk de yayınlanacak diyorsun ? Bütün maçla ilgili sitelerde maç Digiturk de de yayınlanacak demesini biliyorsun.

Aydın Doğan'ın biraz aklı varsa Emre Tilev'i ve insanları anlamayan yöneticilerini kovsun.Zira adamların kardan çok zararı var.

Fotoğrafı yazıyı yazdıktan sonra buldum.Bir fotoğraf ancak bu kadar güzel açıklardı bütün yazıyı.

1 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum. ellerine sağlık kardeşim. spastik ötesi spiker

    YanıtlaSil