28 Ekim 2009 Çarşamba

Endirekt Serbest Atışlar

Eski Almankale blogunun sahibi Utku Yasavul'un kitabı Endirekt Serbest Atışlar çıkalı çok olmuş ama ben varlığını bugün araştırma yaparken fark ettim.İçinde futbol tarihinin unutulmaz vecizeleri ve gafları varmış.Benim internette okuduğum vecizelere bakarak söyleyebilirimki gerçekten okunması gereken eğlenceli bir kitaba benziyor.

Kitaptan bazı sözler

“Onun topla yaptıklarını ben portakalla yaparım”

Zlatan İbrahimoviç(John Carew için demiş)

“Kupayı kazanmak müthiş bir duygu ama bu kupayı halkımızla birlikte kutlamayı daha çok isterdim, ama ne yazık ki Irak’a dönmekten korkuyoruz Çünkü bizi orda kimin öldüreceğini bilmiyoruz”

Younis Mahmoud

“Alex Ferguson şimdiye kadar çalıştığım en iyi menajer, gerçi o şimdiye kadar çalıştığım tek menajer, ama olsun”

David Beckham

“Deplasmana giderken yolda taraftarlar çeviriyor baklava veriyorlar havaalanına geçiyoruz baklava veriyorlar Baklava güzel ama komik geliyor bu davranış”

Nicolas Anelka

“O zaman başkana söyleyin bu takıma at alsın, onu koştursun”

Alex de Souza

“Bu kadar etmem biliyorum ama ne yapayım, endüstri böyle”

Michael Essien

“Taraftarlar kendilerini atanları seyretmek isteseler, havuza giderler”

Ibrahima Sonko

“Tromsö’yle 100 kez oynasak 99’unu kazanırız”

Necati Ateş

“Aslında sert bir oyuncu değilim ama Serie A’da kırmızı kart rekoruna sahip olmamın bir sebebi olmalı”

Paolo Montero

Kitap sadece 8 tl ilgilenenlere duyurulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder