24 Ekim 2009 Cumartesi

Keirrison'a Noldu ?

Bloga ilk yazdığım yazı Keirrison ile ilgiliydi.Palmeiras'dan gitmek istediği yazmıştım.Yazdım o Barcelona'ya gitti sonra Benfica'ya kiralandı.''Keirrison'u takip etmeye devam edeceğim'' dedim sonra Keirrison davasını unuttum gitti.

Bugün aklıma yeniden geldi bu Brezilyalı yetenek ve araştırdım.Keirrison geçen bunca haftada kaç maçta oynamış dersiniz ? 10 - 15 ? Hayır Keirrison sadece 3 maçta forma giymiş.Bunların hiçbirinde gol atamamış.

Burada aslında Benfica'yı ve araştırma yapmayan Barcelona'yı eleştirmek lazım.Benfica'nın forvet kadrosunda Cardozo , Saviola , Nuno Gomes gibi 3 iyi forvet var.Tabii bunun sonucu olarak Keirrison'a sıra gelmiyor.

Burada Barcelona'yı da eleştirmek lazım.Bu kadar değerli bir oyuncuyu araştırma yapmadan bu kadar iyi forvetin olduğu bir takıma göndererek aslında oyuncunun gelişmesine engel olmuş oldular desem abartmış olmam herhalde.

Keirrison ile ilgili ''Barcelona da oynayamadan bir seviye daha alt (Roma gibi) takımlarda oynar.'' düşüncem galiba gerçek olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder