13 Ekim 2009 Salı

Yılmaz Vural Milli Takımın Başına Geçmek İstiyor


Bu görevi üstlenecek yerli teknik adamların bulunduğuna değinen Vural, ''En azından ben varım mesela. 25 yıldır bu ligde çalışıyorum. Eğitimim var. Yabancı dilim var. Bize verilen imkanlarla neler yaptığımız belli. Milli takıma çok futbolcu yetiştirdik. Ben kendimi aday görüyorum, ama bir tane gazetede adımız geçmiyor. Demek ki işin uzmanlık boyutuna bakılmıyor. O yüzden biz de 'Tavşan dağa küsmüş, dağın haberi yok' misali, Türkiye'de futbolu yönetenlere içimizden içimizden kırılıyoruz. Yeteri kadar deneyim isteniyorsa tecrübeliyim. Avrupa'yı biliyorum. Daha düne kadar bu ülkede pro lisans sahibi olan sadece bendim. Bu ülkeyi benden daha iyi tanıyan biri olabilir mi? İki tane akademi bitirmişliğim var. Yabancı istiyorlarsa, ben aynı zamanda Alman vatandaşıyım.'' diye konuştu.
Yılmaz Abi iyisin hoşsun da böyle zor zaman da seni getirseler milli takıma hem seni öldürürler hem de Mahmut Özgener'i sen böyle Kasımpaşa da fln mutlu mutlu ligde kalma mücadelesi versen daha iyi olmaz mı ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder