8 Ekim 2009 Perşembe

En Çok Kazanan 9 Teknik Direktör Ve Bir Eski Teknik Direktör


ADI TAKIMI GELİRİ (MİLYON AVRO)
---------------------- ---------------------- ------------------
1. Luiz Felipe Scolari Bunyodkor 16,6
2. Jose Mourinho Inter 11
3. Fabio Capello İngiltere Milli Takımı 8,8
4. Alex Ferguson Manchester United 7
5. Roberto Mancini Inter (Eski takımı) 6
6. Carlo Ancelotti Chelsea 6
7. Manuel Pellegrini Real Madrid 5,5
8. Louis Van Gaal Bayern Münih 5,2
9. Guus Hiddink Rusya Milli Takımı 5
10. Arsene Wenger Arsenal 4,8


Peki niye Roberto Mancini'nin fotoğrafını koydum ? Aslında açıklaması gayet basit.Evet vay efendim Scolari yatarak para kazanıyor vay efendim o kadar para verilir mi gibi cümleleri ben de kuruyorum ama Mancini gerçekten yatarak para kazanıyor.

Mancini 2006-2007 sezonunun başında İnter klübüyle 4+1 yıllık 6 milyon euro alacağı bir sözleşme imzaladı.O sene orta direk bir başarıya imza attı: Ligi almak, Şampiyonlar liginde çeyrek finale çıkmak gibi

2007-2008 sezonu İnter'in 100. yılı olduğu için çok önemli bir sezondu.Tahmin edersiniz ki o kadar büyük bir klüp öyle lig şampiyonluğuyla mutlu olamazdı hedef büyüktü Şampiyonlar ligiydi.

Sonuç 2. turda elendiler Mancini ''Görevi bırakıyorum arkadaşlar'' dese de o sene de lig şampiyonu olduktan sonra göreve devam etmek istedi ancak İnter yönetimi arkadaşın yerine Mourinho'yu almıştı bile.

Ancak bu hamleyi yapan İnter yönetimi zorunlu olarak 2011 yılına kadar Mancini'ye yıllık 6 milyon euro ödemek zorunda kaldı.Mancini eğer başka bir takımı çalıştırırsa bu anlaşma iptal olacak ama siz Mancini olsanız böyle kral bi durum varken o strese o sinir ortamına geri döner miydiniz? Mancini de aynen bizim gibi düşünüyordur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder