26 Ekim 2009 Pazartesi

Güiza Etkisi

Pazar günü pek istediğim gibi geçmedi hatta epey kötü bir gün geçirdim bile diyebilirim.Kalbime delik açan bir kızın ardından geçen normal bir erkeğin günü gibiydi hiç maç seyredecek havam yoktu hatta maçı bile izlememeyi düşündüm.

Arkadaşların gazıyla hadi bari izleyelim dedim.Allahtan demişim böyle bir güzelliğin değerini insan izleyince hatırlıyor.Gerçekten çok güzel bir maçtı.

Şunu anlamıyorum bu derbilerde pet şişe atan hakemin başını yaran canlılar ne düşünüyor ? Hakemin kafasının yarılması veya Keita'nın gözünün çıkması sadece Fenerbahçe'ye zarar hem kaldı ki Keita'nın pozisyonunda kötü olmayan adam yoktur adamın gözüne bişey olacak diye ben korktum resmen.

Çok uzun bi özet geçmek gereksiz maçta ama kısa kısa geçersek Leo çok kötü bir maç çıkardı , Galatasaray'ın savunması da bi o kadar kötüydü , Kazım beklendiği gibi koşularıyla Servet ve Hakan Balta'yı yordu , maçın hakkı Fenerbahçe'nindi .

Benim asıl durmak istediğim konu Güiza konusu.Bu adamda bişey var çözemiyorum bi türlü hani bazı oyuncular olur çocuklarınız gibidir böyle iyi bişey yapmasını istersiniz gol kaçırdığında sizde üzülürsünüz.Güiza böyle bi adam benim gözümde.Dün ilk pozisyonda kaleciyle karşı karşıya kafayı dışarı atınca üzüldüm onun için Güiza yine aynı Güiza dedim ama attığı golden sonraki sevinci o mutluluğu insanı duygulandırıyor.

Güiza Fenerbahçe'nin aradığı o santrafor olamadı ve belki hiçbir zaman olamayacak ama sahada canını dişine takan oyunuyla bu ruhsuz yıldızlar arasında her zaman Fenerbahçe'liler için özel bir oyuncu olarak kalacak.Dün milli de ettik zaten kendisini.Artık diğer maçlarda da biraz gol atsa iyi olacak.

Bu arada Boca ve Manchester'ı da ayrı bi tebrik ediyorum(!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder