15 Kasım 2009 Pazar

Zhirkov vardı bir aralar ?


Euro 2008 zamanı.Guus Hiddinkli Rusya elemelerde baya heyecanlandırmıştı bizi.Beklentiler hat safhada.Turnuva'da Rusya maçları kazanıyor bizde gerçekten ekranlarımız başında futbola doyuyorduk.Tabi gözler Andrey Arshavin diye bi adam var onu takip ediyor.Seyreden herkes adamı kafasında bi Galatasaray'a transfer ediyorlar bi Fenerbahçe'ye.Fakat o sırada biri gözüme ilişti.Top ne zaman sol kanada düşse bu abi koşuyor.Bi atak yapıyor sonra koştur koştur defansına geliyor.Sonra merak ediyorum kimdir falan diye spikere dayanılamadığından kapatılan sesi açıyorum meğersem adı Yuri Zhirkov'muş.Yuri Zhirkov ülkesinde ''Rusya'nın Ronaldinho'su'' olarak anılıyormuş.Zaten belli top taşıyor, pas atıyor, çalım atıyor.Yaptığı git-gellerin haddi hesabı yok.Sol kanatta her yerde oynayan biri.

Her neyse.Euro 2008 bitti transfer dedikoduları başladı.Herkes gene ''abi Arshavin Barça'ya gider'' derken ben Zhirkov'dan haber bekliyorum.Çok geçmeden Chelsea haberleri çıkıyor ''aman abi'' diyorum ''harcarlar seni''.Artık beni duydu mu bilmiyorum o sene olmuyor CSKA Moskova'da bir sene daha takılıyor.2009 yazında ise korktuğum maalesef başıma geliyor ve Chelsea'ye tam 20 milyon avro'ya gidiyor.Duyunca baya üzüldüm ama içimden ''acaba yapar mı ?'' dedim hep.Ama şu an görünen o ki yapamamış.Chelsea şu güne kadar 20'yi aşkın maç yaptı ve Zhirkov sadece 3 (üç) maçta oynadı.Artık ingilizce mi sorun oldu yoksa oradaki hayata mı alışamadım bilmiyorum da Zhirkov'a yazık olduğu kesin.

Bilmiyorum bu saatten sonra takıma girip kendini gösterebilir mi ? Açıkcası sanmıyorum.1 sene daha Chelsea'de takılıp sonra Rusya'ya gidebilir.Sanırım Zhirkov'u bir daha EPL'in en kötü 10 transferinde üst sıralarda göreceğiz.

wally.

1 yorum:

  1. insanda da biraz şans olmasıl lazım tabi. Çok güzel bi yazı ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil