16 Kasım 2009 Pazartesi

Van Gaal taktiği.


Başlığa bakıp ''gene mi total futbol ?'' demeyin.Bu tamamen Luis Van Gaal ayrıcalığı.

Şimdi Van Gaal'ın teknik patronluğunu tartışmak saçma gelebilir.Sonuçta adamın kazanmadığı başarı yok nerdeyse.Ama az sonra yazacağım şeyi anlayan bi açıklama yaparsa sevinirim.

Geçen televizyonda kanallara bakıyordum Bayern'in maçına denk geldim.Oturayım seyredeyim dedim.Sağda Ribery, solda Robben yardırırken bende biraz keyiflenirim diye düşündüm.Dikkat kesildim maça ancak bir türlü beklediğim isimleri duymuyorum.Şaşırdım önce sakat falanlar heralde dedim biraz hayal kırıklığı olsa da seyretmeye devam ettim.Sonra bi ara kamera şöyle bi klübeye döndü.Kadrajda 3 kişi var.Mario Gomez, Arjen Robben, Franck Ribery.Anlam veremedim önce.Fakat sonra tüm iyimserliğimle ''abi sakatlardı heralde hemen yüklenmiyo Van Gaal'' dedim.Ben bunu düşünürken hayal meyal bişey duydum televizyondan.Spikerin iddiasına göre bu 3 oyuncunun yedek klübesinde oturma gerekçesi Van Gaal'ın taktiğiymiş amacı da rakibi şaşırtıp oyundan düşürmekmiş.Tabi Türkiye'de spikerler bi acayip olduğundan inanmadım ancak araştırdığımda cidden böyle bir açıklama var Van Gaal tarafından.

Nasıl iş ben anlamadım açıkcası.Hadi Gomez'i geçtim de bi Ribery, bi Robben fark yaratan, tek başına maçı alan isimler ve sen bunları taktik(!) gereği kenarda oturtuyosun.Başarılarına saygım var sayın Van Gaal ama şu yaptığın ayıp bilesin.

wally.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder