15 Kasım 2009 Pazar

Yazıyoruz İyi Hoş Ama

Bugün itibariyle blogun 4. ayı oldu.Blogun günde sadece 5 kişi (farklı saatlerde 5 kez ben ) tarafından izlendiği günleri hatırlarım.5 tane benden günde 100 rakamını görmek gerçekten iyi bi ilerleme.

Yan tarafa anket koydum.Bloga 5 üzerinden puan vermenizi istiyorum.Bunu neden yaptım diye soracak olursanız yorum sayısı bi elin parmaklarını geçmiyor ve insanlar yaptığım işi seviyor mu sorusu kafamı kurcalıyor.

Buraya beğendiğiniz , beğenmediğiniz herhangi bir işimizi söylerseniz düzeltmeye çalışırız.

4 yorum:

  1. arkadaşlar.
    puanlama yaptığınız için teşekkürler ancak eksik ve ya yanlış gördüğünüz şeyleri de belirtirseniz bu doğrultuda adımlar atabiliriz.

    wally.

    YanıtlaSil
  2. iyi gidiyorsunuz bence hergün takip etmeye çalışıyorum son günlerde biraz az yazıyorsunuz ama galiba dersleriniz var.4 verdim ben çünkü daha bu kadar yeni bi blog a 5 vermek biraz abartı olurdu herhalde :)

    YanıtlaSil
  3. şu sıralar takip ettiğim 2-3 siteden birisisiniz özellikle şimdi nerde bölümleri ve eski futbolcuların şuanda ne yaptığıyla ilgili yazılarınızı severek okuyorum şimdi nerde bölümünü neden devam ettirmediniz açıkcası anlamadım birde edgar davids ile ilgili bir yazı yazarsanız çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
  4. Pittbul o bölümü aslında bitirmedim ama ismini şimdi nerede olarak koymadım ama son zamanlarda öyle eski futbolculara pek fazla yer vermediğimin farkındayım ama söz sana en yakın zamanda yeni bi futbolcuyu yazarım.

    E.Davids'i bende çok severim ve yakında bi yazı yazabiliriz zira onun kariyeri de bi anda sessizce bitti.

    YanıtlaSil