3 Kasım 2009 Salı

Raul Fenerbahçe'ye Transfer Oluyor !?!?



Okulumdan çıkmıştım yorgundum tek hedefim eve gidip ton balıklı sandviç yapmaktı.Tramvay vapur ikilisinden sonra daha hızlı gitmek için trene atladım.Açlıktan artık karnımda orkestralar çalmaya başlamıştı.Tam çaprazımda birisi spor gazetesi okuyordu.Açıkcası pek umursamadım ilk başta ama sonra ön sayfada bişey gözüme çarptı.

Gazete ön sayfaya Raul'un fotoğrafını koymuş.Dedim herhalde Milan maçı var onun için koydular ama iki saniye sonra 'Fener'de Raul Harekatı ' yazısını okuyunca utanmasam adamın elinden gazeteyi alacaktım.Resmen gözlerimle adamın gazetesini taciz ettim.İçimden yok artık bu kadar da yazmamışlardır herhalde çok açım ondan yanlış görmüşümdür düşünceleri geçiyordu.

Evimin oraya geldim bakkala gittim kola ile ekmek aldım yemeğimi yedim bilgisayarı açtım ve Fotospor'un sitesine girdim.Açıkcası ben hayal gördüğüme kendime inandırmıştım ama haber gerçekmiş.
Fener'de Raul harekatı


Sarı-lacivertli yönetimin müthiş teklifi ile başı dönen İspanyol golcünün menajeri, Raul’u ikna edip ön sözleşme imzalatacak.

Daha önce “alınamaz” denilen Ortega, “mümkün değil” denilen Anelka ve “Hayal” denilen Carlos’u kadrosuna katan yönetim bu kez “kralların kralı” Raul’u istiyor. ‘Real Madrid bırakmaz’ denilen Raul’la ilgili operasyon için düğmeye basıldı.

Hocasıyla kavgalı

Güiza'nın yerine süper bir yıldız almayı planlayan Fener yönetimi hocası Pellegrini ile kavgalı olan Raul’un transferi için menajer Gines Carvajal ile masaya oturdu. Güiza için İstanbul’a geldiğini zanneden Carvajal, Raul ismini ve onun için yapılan ‘uçuk’ teklifi duyunca şok oldu. Raul’a şok teklif İspanyol basınında da yer aldı.



Günün sorusu şu :
Bu yazıyı yazan adam ne içer ? Bu yazıyı yazan adamın müdürü ne içer de yazının basılmasına izin verir ? Bu gazeteye para veren insanlarla dalga geçmek ayıp değil mi ?

Fotospor Fantezi Gazetesini bu üstün transfer haberinden dolayı kutluyorum.

Not:Yukardaki fotoğraftaki Fabregas transferi de ayrı bi hoşmuş.

2 yorum:

  1. insanları salak yerine koymakla eşdeğer.
    hadi bi çoğumuz farkında spor gazetelerin yalan dolanla dolu oldugunu ve alma sebebimiz ise zaman geçsin diyedir.ama bu akdar da abartılmamalı bence.

    YanıtlaSil
  2. eğlenceli oluyo ama okumasıi

    YanıtlaSil