16 Temmuz 2009 Perşembe

Yeminimi Bozdum Ulen

Evde uzun süredir aynı havayı soluyorduk bu arkadaşla.Açmamaya kararlıydım.Gerek alınan fazla kilolar, gerekse viskiyi satma çabaları(kız beslemek zor iş)derken bugüne kadar durdum.

Bugün hani sırf blog a bişeyler yazabilmek için galatasaray-tobol maçını seyrettim.Maçın hazırlık maçından tek farkı uefa.com'a sonucunun yazılacak olmasıdır herhalde .Çok uzun zamandır bu kadar sıkıcı maç izlediğimi hatırlamıyorum.Buraya uzun uzun çok şey yazmak isterdim ama dediğim gibi o kadar sıkıcıydı ki bi yerden sonra film koptu.Sadece gs'nin gençlerinin biraz daha pişmeye ihtiyacı var diyebilirim.

Sonuç olarak Baros Gs'yi şimdilik bi faciadan korumuş gibi gözükse de bi trömsö faciası yeniden yaşanabilir dikkatli olmak lazım.Ve tabii ki jack'in buzlu ve yanında şöyle güzel bi çikolatayla içilmesi lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder