25 Temmuz 2009 Cumartesi

Ankaragücü'ne tebrik ve özür

Son 2 gündür bloga bişeyler yazamadım.Bunun başlıca sebebi perşembe günü arkadaşla Jack şişesinin dibini görme çalışmamızdı.Sonuç 2 gün boyunca kendime gelemedim.

Neyse daha önce Darius Vassel transferiyle ilgili kötü şeyler yazmıştım.Ben de açıkcası ntv'nin internet sitesinden görmüştüm haberi.Habere göre Vassel'la anlaştma hiç olmamış sadece bu Ankaragücü taraftarının kalbini kazanmak için yapılmıştı.

Ankaragücü 2 gün önce Vassel'la sözleşme imzaladı.Ankaragücü yönetimini bu anadolu takımlarında çığır açan transferi için kutlarım.Gerçekten Anadolu klüpleri için bi tarihin başlagıcını gerçekleştirdiler.

Darius Vassel nasıl oynar takım da iş yapar mı bilmiyorum ama Ankaragücü süper bi transfer yaptığını ve benim de Ankaragücü yönetiminden en içten şekilde özür dilediğimi biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder