18 Temmuz 2009 Cumartesi

Fm 09 da En İyi Wonderkid 11'i


Fm 09 da mevkilerinde en iyi 11 wonderkid

GK

Hugo Lloris
Hugo Lloris 21 yaşında Lyon da forma giyiyor.Oyundaki fiyatı 13 milyon euro .Oyunda sahip olabileceğiniz en iyi wonderkid kaleci

DR

Lorenzo De Silverstri
Lorenzo 20 yaşında Lazio da oynuyor.Oyundaki fiyatı 9.5 milyon euro

DL

Gareth Bale
Gareth Bale 18 yaşında Tottenham da oynuyor.Fiyatı 9 milyon euro

DC

Federico Fazio
Fazio 21 yaşında Sevilla da oynuyor.Fiyatı 8 milyon euro

DMC

Ignacio Camacho
Camacho 18 yaşında Atletico Madrid de oynuyor.Fiyatı 6.5 milyon euro


MR

Axel Witsel
Witsel 19 yaşında Standart Liege de oynuyor.Fiyatı 8 milyon euro

ML

Juan Manuel Mata
Oyundaki en iyi wonderkid olan mata 20 yaşında Valencia da oynuyor.Fiyatı 10.25 milyon euro

AMC

Tony Kroos
Tony Kroos 18 yaşında Bayern de oynuyor.Fiyatı 9.5 milyon euro

FC

Bojan
Bojan 17 yaşında Barça da oynuyor.Fiyatı 13 milyon euro


Çoğunuzun fark ettiği üzere takımda bi tane dc ve bi tane de fc eksik.Bunları da siz kendiniz bulursunuz.Benim adaylarım Sahko ve Saivet.Eğer sizde benim gibi fm den sıkıldıysanız bi takım alıp bu efsane kadroyu yaratmaya çalışın.İyi oyunlar


2 yorum:

  1. saivet çok çok sonra gelişiyor. marquinhos derim ben forvet için

    YanıtlaSil
  2. Açıkcası Marquinhos hakkında da çok şey duydum ama hiç oynatma şansım olmadı.Keirison'u aldım hoffenhaim'a o da pek iş yapmadı ama şansım olursa Marquinhos'u da denerim.Tabii şu an leeds le oynadığım düşünülürse bu şans zor ama bakalım :D

    YanıtlaSil