11 Temmuz 2009 Cumartesi

Yediğin Kadar Yak Yaktığın Kadar Ye

Mc donalds ın başlattığı bir kampanyadır yediğin kadar yak yaktığın kadar ye .Peki dedikleri kadar kolay mı bu işlem işte onu araştıracağım sizler için aslında daha çok kendim için çünkü rejim yapmaktayım ve bu güzelliklerden uzak durmaya çalışıyorum.

İlk başta en sevdiğim hamburger olan steakhouse la başlamak istedim.Yemeyen arkadaşlar varsa hayatlarında çok şey kaçırmışlar diyebilirim.

Hadi sizi insandan sayıyorum ve orta boy menüyü hesaplıyorum.Burger king in sitesine göre

Steakhouse Burger 950 kalori
Patates Kızartması, Orta 322
Pepsi Classic, Orta 168
Ketçap 26
Mayonez 103

Toplamda 1569 yapıyor.Bir insanın günde alması gereken kalori 2500 yani geriye 1000 kalori kalıyor peki güzel ama bu yaklaşık 1500 kaloriyi nasıl yakarız.

1-Yürüyüş
1 saatlik düzenli yürüme bi insanda ortalama 400 kalori yakmaktadır yani kısaca 3.5 saate yakın yürümemiz lazım bu güzel yemeği yakmak için

2-Futbol
45 dk da 360 kalori yakılan bu güzel spordan ise yaklaşık 180 dk oynamak lazım yani 1 tam maç bile sizi kurtarmıyor.

3-Basketbol
30 dk oynamak 260 kalori 3 saat gibi bi zaman sonunda yediklerimizi yakmaktayız

Gördüğünüz gibi yemesi kolay ancak yakması o kadar kolay değil.Hepinize afiyet olsun.

Not:Merak edenler için mega seçim alırsak

Steakhouse Burger 950
Patates Kızartması, Mega 600
Ketçap 26
Mayonez 103
Pepsi Classic, Mega 378

Toplam 2057 kalori yapıyor yani almanız gereken 500 kalori kalıyor günde ki onu yakması ne kadar zordur tahmin edebilirsiniz..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder