14 Ağustos 2009 Cuma

Gibson Les Paul

Son 1 senedir çalmamakla beraber eskiden 2-3 sene gitar çalmışlığım var.Benim gitarım yamaha rgx220 diye bi gitardı yani bildiğiniz motor markası gibi bi gitarım vardı.

Gitar çaldığım çalmak istediğim hayal ettiğim ilk günden beri ilham kaynağım da bu fotoğraftaki adamdır.Herşeyiyle bu adama özendim bu adam gibi davrandım tabii o ne gitar kullanıyorsa onu almak istedim.Elindeki gitar yaklaşık 2-3 milyar civarı bi parayla alınıyor.Tabii gitar da daha çaylak olan bana annemler tarafından alınmamıştı ve hayatım boyunca herhalde bi ukte olarak içimde kalacak.

Gibson Les Paul'ü yapan adam Les Paul 94 yaşında zatüreden ölmüş.Bu adam Dünya müziğine yön veren adamlardan biriydi toprağı bol olsun.Zaten böyle adamlar ölse bile adları sonsuza kadar yaşayacak ki bu herhalde bi insanın istediği en önemli şeydir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder