15 Eylül 2009 Salı

Federer'i de Yenerler

Maçı izlemek istiyordum ama spor sonrası insan vücudunun bitkinliği sonucu Türkiye'nin maçından sonra kafayı koydum ve uyudum.

Del Potro buraya gelmeden önce Nadal'ı da devirmişti. Bu maçta da gayet iyi bir oyun çıkarıp üstüne Federer'in de hataları eklenince şampiyonluğa uzanmış. Açıkcası 20 yaşındaki bir gencin Federer ve Nadal gibi iki tecrübeli isimi devirmesi güzel bi'şey. Hele final de Federer gibi bir insana karşı bu yaşta anlatılanlara göre bu kadar iyi bir oyun oynaması çok güzel bir durum.

Aslında tek şampiyonluktan sonra sönen bir sürü oyuncu var ama bu çocukta gerçekten iyi bir kumaş var. Bu arada 1976'dan sonra Us Open'ı kazanan ilk Güney Amerikalı olmuş Del Potro.

Ahh ahh! ne vardı uyumasaydım da şu maçı seyretseydim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder